Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 29., vasárnap

Folytatom...

Ahogy ígértem, folytatom a munkáim bemutatását, így bicajozás után, rettenetesen összetört fenékkel. Az az igazság, hogy utoljára 6 éve ültem bicajon, és akkor is csak pár kilométer erejéig. Most aztán belecsaptunk a lecsóba és eltekertünk a kisebbekkel vagy 20 km-t, hegynek le és föl. Egyrészről nagyon örülök, hogy képes voltam megtenni ezt a távot (nagyon nagy dolog ez az én életemben, de erről majd később), bár az utolsó emelkedőnél már mindannyian toltuk, másrészről holnap könnyezni fogok a fájdalomtól (már most is hangtalanul sírok befele).

Tehát, a munkáim hosszú sora:
Kicsi virágtündérek, ami a vásárok egyik nagy attrakciója


Köszöntő házikók


Marok lovak :)


Marok elefántok :))


Kulcstartók




És még vannak sokan mások, de ez már a jövő zenéje.
Holnaptól újra a varrógépé a főszerep, mert megint nyakamon a szeptember 11-12-ei gödöllői vásár.

2 megjegyzés:

  1. Egy kicsit elmaradtam a blogod olvasásával és most csak ámulok és bámulok, mennyi mindenre vagy képes!
    A bringázástól pedig ne aggódj, nagyon hamar be lehet törni azt a feneket!

    VálaszTörlés