Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 29., vasárnap

Ajándék Fércművek Judittól :)!

Elhatároztam, hogy nem fogok állandóan szabadkozni a sok-sok nap kihagyás után, hiszen nem azért nem írok, mert nincs kedvem, hanem azért, mert nincs időm rá. Ez volt az utolsó ilyen jellegű megjegyzésem. Mint lejjebb írtam, lesz ami lesz, akkor jelentkezem, amikor tudok :).

Első és legfontosabb, hogy a restanciámat pótoljam.

Még a kapolcsi kaland előtt Fércművek játékot hirdetett, kihagyhatatlan nyereményekkel. Szerepelt természetesen férc-nyulaság, Meska-bolt vásárlási lehetőség, és ha ez még nem volna elég; egy fantasztikus ajándékcsomag mindenféle kincsekkel. Gyönyörű anyagok, filcek, kulcskarika, kitűzőalap, gyűrűalap, szalagok...egyszóval minden, amit az ember lánya szeretne magáénak tudni. Már a képen is beleszerettem mindhárom ajándékba, és a választás nehéz volt, de végül a kreatív csomagot jelöltem be. Hagyni kell a többieknek is esélyt. Mivel friss bloggernő :) vagyok, még ilyen típusú játékra soha nem jelentkeztem. Így talán tényleg igaz a mondás; szűz kéz szerencsét hoz.
Hozott. Nem csak szerencsét, de nagyon gyorsan csomagot is. 
Azon az éjszakán ért az öröm és felismerés, amikor hazaértünk Kapolcsról és a 319 friss levelem után megnéztem az elhanyagolt blogomat. Ott találtam Judit megjegyzését.
A szívem majd kiugrott a helyéről nagy örömömben! Ha nem alszik a hattagú családomból öt, akkor valószínű indiánszökellésben keringtem volna a házban hangos ordítással, így viszont csak szolidan mosolyogtam és befele kacagtam.
Íme a csomagom:


Ja és volt még tea is, de az már nincs.......:).
Sok ötletem van és tervem, de a megvalósítás még várat magára, bár nem sokáig. Addig is minden nap megsimogatom őket, no nem csak a szememmel, a kezemmel is.
Köszönöm Judit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése