Keresés ebben a blogban

2011. február 18., péntek

Megint péntek

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem borzasztóan gyorsan röpül az idő. Újra péntek...
Ez öröm, mert a hajnali kelés két napot tolódik, de a hétvége is nagyon hamar illan. Azt gondoltam, hogy ezen a héten "szárnyakat" kapok és az újabb felkéréseknek maradéktalanul eleget teszek, de megint átcsúszok egy kicsit a saját magam elé támasztott határidőn. 
Kiszabva, félig megvarrva már tornyosulnak az asztalomon a félkész munkák, de még azért van vele meló.

Azért sikerült néhány kérést maradéktalanul teljesíteni, így most már új családjuknál vannak.

Volt köztük pipacs kulcstartó, névre szóló receptkönyv, de ilyenekről már mutattam fényképet.

Ami még nem volt, az szintén egy névre szóló babanapló borító, de a "személyiségi jogok" védelmében a nevet azért retusáltam.

Ő lenne az




Olyan vidám színei vannak, hogy rögtön beleszerettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése