Keresés ebben a blogban

2010. február 20., szombat

Dolgos hét

Tudom, ha már belevágtam ebbe a blogos életbe, akkor többet kéne pátyolgatnom szegényt, és nem állandóan magára hagyni, de valahogy olyan gyorsan mennek a napok. Ti is így vagytok evvel? Nekem csak 24 órából áll egy nap és egyszerűen nem fér bele minden, amit elterveztem.
Mentségemre legyen mondva, azért dolgoztam rendesen. 
Egy kedves kismama szeretett bele a munkáimba és kérte a következő családi albumot.


Mindent félretéve soroltam be ezt a kérést a megvalósítandó feladatok közé, hogy még idejében megérkezzen új helyére. 
Szerencsére sikerült, így szülés előtt eljutott hozzá az ő és persze az én nagy örömömre!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépek a munkáid, ma Gödöllőn láttam a portékáidat:)
    Az lenne a kérdésem, hogy a feliratokat milyen technikával készíted? A fotóalbumodat is felteszed? Mert a vásárban nem volt időm megnézni, nyúzott a csemetém.
    Ez a családi album nagy kedvencem, és a receptes könyvek is!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Örülök, hogy "személyesen" is találkoztunk, bár én rendszeres olvasója vagyok a te blogodnak, de ott nyilván ez nem derült ki. Mindent pótolok, írok a vásárról is, a tapasztalataimról is, csak előbb levegőt veszek. Ma PIHENEK!!!:) A feliratokat speciális fóliára nyomtatom és ezt vaslom rá az anyagra.
    Köszönöm a szép szavakat! További szép napot! Fanni

    VálaszTörlés
  3. Itt voltam, aztán nem találtalak hónapokig, és most megint itt vagyok:)
    Köszönöm és elolvasom az élményeket:)

    VálaszTörlés