Keresés ebben a blogban

2010. február 1., hétfő




Úgy érzem, ez az év az én évem lesz. Nagy elhatározások! Már csak a megvalósítás hiányzik, de ami késik...nem siet. Azért az első és talán legfontosabb lépéseket megtettem. Nem csak, hogy új "blogos" vagyok, de Meska boltot is nyitottam. Ha valaki érdekel, FFanni néven. Rettenetesen eredeti. FFanni, mint Forgács Fanni, vagy esetleg Foltos Fanni. Ki-ki, ahogy gondolja. Pont meg azért nincs közötte, mert úgyis elfelejtem.
Azt ugyan még nem tudom, hogy hogyan kell erre az oldalamra feltenni a linkjét (ha egyáltalán úgy hívják :)), de idővel az is meglesz. 
Szóval, elindult a boltom, és elindultak onnan is a megrendelések. Csuda jó! Egy dolog van, ami nem tetszik ebben a mókában, hogy elvem a NEM sorozat gyártás. Két egyformát nem csinálok semmiből! Mire jó, egy ilyen bolt? Hogy olyat gyártsak, ami már ott fent szerepel. Na jó, azért vannak eszközeim ennek kivédésére, de ha a képen láthatóba szeretett bele a kedves vevő, akkor mese nincs, valami hasonlót kell készíteni. Na tegnap délután meg is született a fotóalbum. Tényleg szeretik, és szép ajándék, meg persze egyedi, ha azt nézzük, hogy nem mindenki Attila és Noémi és nem mindenki 2010. február 4-én házasodik. Éljen az ifjú pár!!! De viccet félretéve, azért nagyon szeretek ilyen szépet is készíteni. 
Míg én varrtam, Apa havazott, hol egyedül (hólapátolás), hol a kicsikkel (szánkózás). Itt minálunk 40 centinél állt meg. "Máma már nem SZAKAD tovább..." A táj gyönyörű, az idő hideg. Ja, hiszen február van!
Na megyek, mert hétfő reggel lévén várnak a nemszeretem dolgok.
Mindenkinek szép napot kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése