Keresés ebben a blogban

2012. július 30., hétfő

Annyira undok vagyok!

Ne haragudjatok rám! 
Minden ígéretem ellenére teljesen elhanyagolom a blogomat. Szerencsére annyi a munkám az egyéni megrendelések és a vásárokra való felkészülés, hogy mostanában már csak a facebookon  (katt ide) nyomulok. 
Az is rengeteg időt vesz el az életemből, de annyi örömöt ad is, mert folyamatosak a visszajelzések :o).

Amiről lemaradtatok néhányan, az a "híressé" válásom. 
Megkeresett a TV 2, hogy készítenének velem egy riportot ahol a munkásságomat is bemutatják. Örültem, nyeltem, izgultam, de a riport elkészült és már bemutatásra is került Tilla Propaganda című műsorában. 


És íme:


Ha van kedvetek lépjetek be egy kicsit az én világomba. 
Szeretettel látlak benneteket!

3 megjegyzés:

  1. Én már láttam. És nagyon tetszett! Jó volt betekintést nyerni a szépséges kis életedbe, és hát inspiráló is volt nagyon! Gratulálok a megkereséshez, és további termékeny alkotást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Hát, ez igaz.:)) Mármint, hogy elhanyagolod a blogodat. De miért nem csinálod azt, hogy ide írsz, és a fb-ra posztolod a blogbejegyzést. És akkor mindenki ki van elégítve..))

    VálaszTörlés