Keresés ebben a blogban

2011. május 31., kedd

Gyereknap

Mentem, láttam, örültem.
Nem tudom, hogy miért vagyok még mindig bizonytalan a dolgomban, amikor egy-egy ilyen vásár az egekbe röpít és önbizalommal tölt fel.
Most a szomszéd városba voltam hivatalos a gyereknapi rendezvényre. A főteret tavaszra újították fel, így igazán szép helyen, jó időben telt a rendezvény. 
Persze most is a szokásos módon kezdődött.... Mindenhol vásárló, nálam széles mosolyok és kedves szavak. A vásár végére pedig nekem volt széles a mosolyom. Elégedett voltam és igen, kissé fáradt. De ez már csak így van.
Ami a szívfájdalmam volt, hogy itthon szépen sorakoztak a kiszabott naplók és receptes könyvek, de már itthon is maradtak, mert szombat éjjel 11-kor, amikor a tizensokadik papírzsepi tartóval elkészültem már nem álltam neki, hogy befejezzem őket. Vittem azt, ami elkészült. Ez egyébként mégsem olyan rossz taktika, mert olyan könyvem is elfogyott, amit már néhány vásár óta kerülgettek a vevők, ugyan mindig dicsérték, de aztán egy-egy nap után velem jött haza. Most már ők is megtalálták az új otthonukat. 
Ja és persze elmesélem a "legújabb-legkedvesebb" történetemet. 
Vittem a szép ceruzatartókat, igazán szépen fogó színesekkel feltöltve.  
Egy mosolygós anyuka vásárolt egyet a kislányának, megköszönték és búcsúztak. Aztán nemsokára visszajöttek és hoztak nekem ajándékot! A kislány az új ceruzáival egy csodaszép kék madarat rajzolt nekem! Került a képre még név és dátum is, így most már a műhelyem falát díszíti. 
Ha bármikor elbizonytalanodom az utamat illetően, csak rá kell néznem és tudni fogom... jó helyen járok.
Azért mutatok néhány képet a vásározós napok előtti munkáimról is. Tény, hogy mostanában ébredeznek az emberek és mindenkinek tegnapra és még azelőttre kellene a munkám. 
Próbálok lépést tartani.
Ő egy esküvőszervező lány szülinapi meglepetése lett. Nagy volt az öröm :).

Készült eljegyzési ajándék is:

 Nyuszicsoportos óvónéninek Tilda nyuszi:

Receptkönyv, kicsit másképpen:

És még jókívánság angyalok, pénztárcák, ja és esküvői fotóalbumok, elvégre elkezdődött a szezon.

De amikor éjjel lefekszem és hajnalban álmosan kelek és ez a látvány fogad, még van erőm megörökíteni. Imádom :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Fanni! Örülök, hogy élőben is láthattam ezeket a gyönyörűségeket szombaton Budaörsön! Gratula hozzájuk!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, köszönöm és még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés