Keresés ebben a blogban

2011. január 30., vasárnap

Az én díjam

Persze, mint "rendes" bloggerína, én is olvasgatok itt és ott. Már amennyire időm engedi, bár tudom, hogy szenvedélyemmé válna az állandó gép előtt ülés, ha hagyhatnám.
Még kora blog korszakban is kaptam egyet, de fogalmam sem volt róla, hogy mit kellene tennem, így utólag is elnézést kérek, hogy akkor hagytam elmenni ezt az elismerést.
Persze látom sok helyen ezeket a díjazásokat, néha mosolygok rajta, néha elgondolkodom, de most hogy ismét kaptam, komolyan veszem.
Az tetszik benne, hogy a pici, blogokat díjazzák. Nem az óriási olvasottsággal rendelkezőket, hanem .... minket ;).


Tehát köszönöm a díjat Julinak!!!!



 Íme a szabályok:


- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Én a díjat tovább adom:    Aranyalmának
                                        Grety-nek
                                        Blaurnak


Olvassátok őket, érdemes :-).
                                     

2 megjegyzés: